Navigation Menu
CKZIU
Szkoły
Technikum nr 1
Technikum nr 3
Branżowa Szkoła I Stopnia nr 3
Branżowa Szkoła I stopnia nr 5
Branżowa Szkoła II stopnia w CKZiU
Historia Nowy Ekonomik
Historia Nowa Sztygarka
Rada Pedagogiczna
Dąbrowski Zespół ds. Doradztwa Zawodowego
Aktualności
O nas
Projekty
Prawo szkolne
Biblioteka szkolna
Kalendarz roku szkolnego 2024/2025
Dni wolne 2024/25
REKRUTACJA 2024/25
Podręczniki do przedmiotów ogólnokształcących na rok szkolny 2024/25
Oferta edukacyjna – Kierunki kształcenia 2024/2025
Regulamin rekrutacji 2024/25
Regulamin rekrutacji 2024/25 Technikum nr 1 “Nowa Sztygarka”
Regulamin rekrutacji 2024/25 Technikum nr 3 “Nowy Ekonomik”
Regulamin rekrutacji 2024/25 Szkoła Branżowa I stopnia nr 3 “Nowa Sztygarka”
Regulamin rekrutacji 2024/25 Szkoły Branżowej I stopnia nr 5 “Nowy Ekonomik”
Regulamin rekrutacji 2024/25 Szkoły Branżowej II stopnia w CKZiU w Dąbrowie Górniczej
Materiały promocyjne szkoły 2023/24
Prezentacja nt rekrutacji
STREFA UCZNIA
Aktualności
Dziennik UONET+
MS Teams, Outlook
Podręczniki do przedmiotów ogólnokształcących na rok szkolny 2024/25
Wymagania edukacyjne 2024/2025
Projekt ZIT
Matura
Egzamin zawodowy
Wykaz dzwonków lekcyjnych
Kierownik Praktycznej Nauki Zawodu – Praktyki
Kierownik Praktycznej Nauki Zawodu – Nowy Ekonomik
Kierownik Praktycznej Nauki Zawodu – Nowa Sztygarka
Doradca zawodowy
Pedagog szkolny
Psycholog szkolny
Telefon zaufania
Samorząd Uczniowski
Legitymacja szkolna
Sekretariat do spraw uczniowskich
Dokumenty, podania, wnioski …
STREFA RODZICA
Aktualności
Rada Rodziców
Godziny pracy kadry kierowniczej
Wyprawka szkolna
Zwolnienia z wf
Pomoc pedagogiczno-psychologiczna
WDŻ – materiały dla Rodziców
OŚRODEK SPORTOWY
INNOWACJE
PROJEKTY UNIJNE
Erasmus+
Erasmus+ „Dla nauczycieli”
Projekt ZIT
PO WER
CKZiU – Informacje
RODO
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
OFERTY PRACY
WOLONTARIAT
SERDUCHO
CKZiNews Telewizja Szkolna
FUNDUSZ SOCJALNY
Klasy pierwsze wraz z wychowawcami
Home
»
Aktualności
»
Klasy pierwsze wraz z wychowawcami
Author:
CKZiU
Share This Post On
Google
Facebook
Twitter
Dziennik lekcji
eduVULCAN
Outlook, Teams
Biuletyn informacji publicznej
Pomoc dla ucznia
Formularz pomocy wypełniają osoby czujące się zagrożone, lub wiedzące o zagrożeniu
Akademia Śląska
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
listopad 2024
październik 2024
wrzesień 2024
sierpień 2024
czerwiec 2024
maj 2024
kwiecień 2024
marzec 2024
luty 2024
styczeń 2024
grudzień 2023
listopad 2023
październik 2023
wrzesień 2023
sierpień 2023
lipiec 2023
czerwiec 2023
maj 2023
kwiecień 2023
marzec 2023
luty 2023
styczeń 2023
grudzień 2022
listopad 2022
październik 2022
wrzesień 2022
sierpień 2022
lipiec 2022
czerwiec 2022
maj 2022
kwiecień 2022
marzec 2022
luty 2022
styczeń 2022
grudzień 2021
listopad 2021
październik 2021
wrzesień 2021
sierpień 2021
lipiec 2021
czerwiec 2021
maj 2021
kwiecień 2021
marzec 2021
luty 2021
styczeń 2021
grudzień 2020
listopad 2020
październik 2020
wrzesień 2020
sierpień 2020
lipiec 2020
czerwiec 2020
maj 2020
kwiecień 2020
marzec 2020
luty 2020
styczeń 2020
grudzień 2019
listopad 2019
październik 2019
wrzesień 2019
sierpień 2019
lipiec 2019
czerwiec 2019
maj 2019
kwiecień 2019
marzec 2019
luty 2019
styczeń 2019
grudzień 2018
listopad 2018
październik 2018
wrzesień 2018
sierpień 2018
czerwiec 2018
maj 2018
kwiecień 2018
marzec 2018
luty 2018
styczeń 2018
grudzień 2017
listopad 2017
październik 2017
wrzesień 2017
sierpień 2017
lipiec 2017
czerwiec 2017
maj 2017
kwiecień 2017
marzec 2017
luty 2017
styczeń 2017
grudzień 2016
listopad 2016
październik 2016
wrzesień 2016
sierpień 2016
lipiec 2016
czerwiec 2016
maj 2016
kwiecień 2016
marzec 2016
Skip to content
Open toolbar
Dostosowanie strony
Dostosowanie strony
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Ciemny kontrast
Ciemny kontrast
Ostry kontrast
Ostry kontrast
Brak tła strony
Brak tła strony
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Czytelna czcionka
Czytelna czcionka
Reset
Reset
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego